20100322

slurpee! anda suka kan?


ade la satu contest ni, aku baca kat
hamis jalikha punye belog. menarik woo.. hadiah die boleh minum slurpee percuma selama setaun. setaun?? biar betik.. aku malas nak taip panjang-panjang. portfolio aku yang wajib taip tu pon tak siap-siap lagi aku taip ini kan pulak menaip benda harus ni kan.. korang baca je kat belog hanis tu, beliau bagi detail. tak pon pergi je terus kat slurpee punye website untuk menyertai.

kenapa aku cakap pasal contest ni? um..aku pon ada videos slurpee (lebis dari satu) lebis pulak..lebih laa.. masa tu dalam bas nak balek maktab, dari pekan tanjung..gagaga..pekan...!! lama sangat tunggu bas tu nak jalan, aku ngan tiey pon bergedik la atas bas. (ok.bas tu kosong actually. ada la sorang akak yang agak meluat dengar kitorang bergedik. akak tu pon ada dalam video!) kitorang memang tak boleh duduk diam kalau dah lepas waktu genting yakni tengah-tengah hari panas lepas zuhur tu. beliau ada recorded (past tense ewah!) aku beraksi jengkel dengan slurpee.. so aku nak join contest tu jugak! tapi malang nya..videos tu pendek-pendek je. syarat penyertaan video kena at least 30mins duration.. T_T takpelah..sapa nak cuba naseb boleh join eh. aku kasi korang can minum slurpee setaun. ni kalau adik aku dapat ni, baru die nak pegy sekolah hari-hari tak ponteng. sebab mesin slurpee tu seberang jalan sekolah die je.

esok nak pegi london, nampaknya aku kena bawak laptop ku yang ringan ini. sebab socio tak siap lagi..gagaga~


eh lupa la, mana nak dapat slurpee kat sini..hihi.. ke ade? takpa-takpa, korang yang kat Malaysia tercinta tu join ok

selamat bercuti ^__^



No comments: