20100203

6 - 10


6) saya tak suka berdendam. bila saya dah cool, dah tak kesah lagi dekat orang yang penah buat jahat dekat saya, tapi mereka buat perangai lagi. mereka belom berubah rupanya. mungkin saya perlu jadi pendendam dan revenge. ish! tak baek kan.. (takpe. aku tanak datang kenduri kawen kau)

7) tak suka makan kuih muih except karipap, kuih gulung kaler hijau and donat. kuih raya lagi la tak suka. makan gitu2 je.. sebab tu kat rumah bila raya kuih banyak lebih sampai mama saya kena bawak pegy ofiz..

8) macam tak berapa nak suka jadi cekgu seumur hidup. oleh itu bercadang nak buka kedai gunting rambut ke, kedai cat kuku ke.. spa ke.. (wakaka)

9) saya besekolah di sebuah sekolah arab berasrama penuh di negeri perak. di sekolah, saya belajar bahasa arab tinggi, quran sunnah dan syariah. ilmu saya banyak (orang gila takkan mengaku dia gila) tapi tak penah nak praktik. mungkin sebab dulu rebel gila2 tanak dok asrama tapi kena paksa jugak. pastu balek rumah selalu sangat sampai tak sempat nak praktik kan ilmu yang belajar kat sekolah..ish3..

10) saya tak ramah dengan semua orang. bukan pilih bulu tapi dah dilahirkan sebegitu rupa..nak buat cemana...


No comments: