20100206

realiti hidup


tak penah aku terfikir nak tulis (err..taip) pasal life aku kat uk ni. mungking lepas ni aku akan selalu cerita pasal life kat sini pulak. lebih baek daripada aku buat entri pasal mengumpat orang lain kan...huhu..

hari ini, aku just nak cakap yang hidup kat negara orang ni buat aku lebih berdikari, lebih tabah, lebih sabar dan mungkin lebih matang. even kadang-kadang aku menangis jugak bila rasa helpless sangat (macam sekarang ni..) tapi mama aku pesan, aku kena kuat! aku still ada family..ada kawan2.. aku mungkin miskin harta.. tapi aku masih ada orang yang sayang pada aku. dan paling penting, aku ada DIA. hidup dekat sini buat aku lebih dekat dengan DIA. bukan bermaksud bila susah baru nak cari DIA, tapi hanya DIA yang sentiasa ada tak kira waktu.

kepada korang semua..ingat ok..kita ada DIA

(◕‿◕✿)


2 comments: