20100613

ALL THE BEST TO ME AND YOU AND YO AND YOU !!


eh eh ... tajuk sama lak macam post kat facebook..huhu...
tu malas nak fikir ayat dah tu
entri ringkas tapi padat
saya ingin mengucapkan semoga berjaya di dalam peperiksaan
kepada diri saya sendiri secara khasnya
dan juga kepada semua rakan rakan seperjuangan saya
tak kira di Warwick ini ataupun di Malaysia sana
Esok saya bermula peperiksaan
(ayat macam pelik)
jadi saya berharap agar semua yang membaca mendoakan saya
dan rakan rakan saya
supaya dapat menjawab dengan maju jaya
saya tidak meminta lebih
cukuplah sekadar lulus untuk menggembirakan kedua orang tua
kalau dapat lebih dari lulus, itu rezeki Allah berikan..InsyaAllah
saya sayang anda semua!



Selamat Maju Jaya
(◠‿◠✿)

2 comments:

nooratikah said...

gud luck bebeh... bace doa taw... (^_~)v

H.A.N.I.S said...

gud luck k.sue..wt btul2..hehe
:))