20100628

jam jam terakhir


selama hidup ni sejak dah boleh berfikir sendiri
banyak benda yang saya menyesal saya buat
banyak benda yang saya menyesal saya tak buat
banyak benda yang saya menyesal saya tak fikir sebelum buat
dan banyak benda yang saya menyesal saya tak fikir betul2 sebelum saya buat keputusan taknak buat
tapi saya tak penah nak ada kesedaran dari awal
bila dah terlajak baru nak terngadah
eh! macam tercampur dua peribahasa je tak kisah la kan
tapi mak saya pon kata saya ni suka buat keputusan terburu2
atau lebih tepat, last minit
(macam dua situasi yang berlainan je?)
lepas tu saya selalu je janji taknak buat lagi
tapi masih buat
selalu janji taun depan nak buat
tapi tak penah buat pun
bila nak berubah?
taun depan? esok?

TAK !!

SEKARANG !!

pertama-tama: mandi dulu, amik mood..hehe..



p/s: ailebiurumets. selamattinggal.kudoakankauselalubahagia. (lagubroerymarantika) 'kau' tu nyanyi empat kali tau :)

No comments: