20100615

exam hari ini telah dijawab dalam suasana sejuk


nak taip! nak taip!

mana boleh tak taip...huhu..apakahh

pertama-tama, (penah tak dengar orang sebut macam ni? selalunya ustaz aku yang cakap camni) oke first nak cakap yang exam tinggal lagi dua papers....haha..seronok tak terkira..

kedua, nak JAM...kesian saya nak exam kena pinjam Jam cik Dilla. tima kaseh..sob3. siapa siapa nak beli hadiah hari lahir saya nanti (tak malu), belikan la jam tangan ye. jam loceng dah ada. saya nak jam yang tali dia bukan rantai besi. kalau boleh nak yang segi empat tepat. sebab bulat dah biasa pakai kecik kecik dulu. warna hitam macam cantek (eh,asal kaler merah lak tulisan hitam tu). tapi nak yang nampak feminin. amboi banyak cantek muka ko mintak mintak. ko ingat ko Hanis Zalikha? cakap je takde organizer berpusu pusu orang pos organizer cantek berbagai rupa free. gagagaga!

ketiga, alergik betul bila nampak daging burger punya plastik tulis 'BURGER LEMBU' haish macam hilang terus mood nak beli burger tu. tak tawu kenapa tapi macam tak sedap je sebut lembu, tulis je la burger daging. otomatik la orang paham tu daging lembu sebab ayam orang tulis ayam dah, kerbau mana ada buat burger, liat. tapi kalau beef burger takpe....hehehe..belagak eh!

keempat, alergik betul dengan tulang temulang manusia. tolong gemuk sikit boleh tak? bukan aku jeles sebab aku tak berapa nak kurus, tak. tapi aku tengok pon kesian...ni sebab kadar metabolism tinggi ni...mesti sebab tu...kompem..tak pun sebab banyak berak.hehe.. ada sorang kawan childhood aku ni, dulu kecik kecik aku tengok oke je. bila dah besar ni sangat tulang. kalau dalam gambar tu berdiri mengiring, alahai...memang kompius ada orang ke tak dalam gambar...tapi aku pon tawu ko berhasrat nak simpan lemak sikit. kan ko ada bagitawu aku. takpe ko usaha lagi ye. kalau nak lemak aku, aku boleh usahakan..hahahaha!

keenam...tengok tengok! mamai...kelima takda...um....dah la malas nak taip lagi..nak tido......menambah lemak sedia ada....bye!


No comments: