20100520

esok jumaat semalam rabu


life as usual..boring..confusing...

em...minggu ni macam biasa2 je, sedar tak sedar esok dah Friday.. tapi semalam sedih kuasa dua. satu sebab terpaksa melepaskan BB itu selepas satu malam bersama dengannya..huhu.. walaupun hanya satu malam, BB berjaya membuatkan saya tidur lena. tapi takpe la, BB dah dapat tuan baru. semoga BB dapat berbakti kepada tuan barunya.

sedih kedua, besfren saya dah ada girlfren. macam mana nak lepak2 dengan dia lagi lepas ni? sapa nak ajar saya naik moto lagi? sapa nak dengar saya membebel lagi lepas ni? wuwuwu~~~ bencilah macam ni. nanti girlfren dia mesti tak bagi dia kawan dengan saya lagi. dia janji nak tunggu saya balik, nak masak kan carkuetiaw. (ok.tak reti eja) dia kata kalau saya tak jumpa dia, dia sedih. tapi lepas ni mesti dia dah lupa apa yang dia cakap tu. tak pon maybe dia akan buat2 lupa je sebab nak jaga hati girlfren dia kan..

tapi harini seronok sikit sebab kenyang dapat makan sushi banyak2. tapi still (spulo minit fikir betul ke wujud pekataan 'still' ni. macam pelik je ejaan) ok sambung, tapi still tak berjaya mencapai doploh pinggan. mungkin patot cuba lagi di lain masa..huhuhu~~

esok nak pergi kelas dengan harapan, boleh cepat2 masa berlalu pastu boleh balik rumah.YAY! eh! alaa...ade exam pulak..potong!



2 comments:

DoDu@HaHA said...

sue:- charkoeytiaow~

the Suze said...

Betul ke tu....huhu~~